October 24, 2014

Tumblr






I am now on Tumblr!! Blogger seems to be on the decline for a while and I wasn't very active on it lately. I've decided to go see where the action was.I put old personal work on Tumblr since september and now I'm starting to post new stuff.That's is also where I'll be posting sketches and work in progress drawings.I won't let my Blogger down but I'll surely be more active on Tumblr.
Follow me on Tumblr: http://mathieubeaulieu.tumblr.com/

--

Je suis maintenant sur Tumblr!! Blogger semble être sur le déclin depuis un certain temps et je n'y ai pas été très actif dernièrement. J'ai donc décidé d'aller voir où l'action se trouvait. Je mets d'anciens travaux personnels sur Tumblr depuis septembre et maintenant, je commence à poster de nouvelles choses. C'est à cet endroit que je vais aussi poster des croquis et des illustrations en progrès. Je ne vais pas laisser tomber mon Blogger mais je serai probablement plus actif sur Tumblr.
Suivez-moi sur Tumblr: http://mathieubeaulieu.tumblr.com/

No comments: